Ara

Girişimci Öğretmen Mağazanız İçin Etkinlik Üretme & Pazarlama Stratejileri

Girişimci Öğretmen platformunda eğer bir mağaza sahibiyseniz ve etkinliklerinizi satmak bir sabır, üretkenlik ve strateji işidir.

Süreç devam ettikçe sadece yeni ürünleri üretme beceriniz artmıyor, aynı zamanda dijital pazarlama stratejileri dünyasına da merak salıyor, bir çok yeni beceri ediniyorsunuz.

Ancak şu da bir gerçek ki, sanal mağaza olarak nitelendirdiğimiz Girişimci Öğretmen mağazanıza ritmik olarak ilgi ve özen göstermeniz gerekiyor.


Etkinlik oluşturmazsanız, pazarlayacak hiç bir şeyiniz olmaz.


Girişimci Öğretmen'de ilk defa bir mağaza açtığınız zaman, aklınızda bir süredir fikir olarak var olan taslak etkinlik fikirlerinizi ürünlere çevirmeniz oldukça olağan ve normaldir.

Öğretmenler mağazanızı ziyaret ettiğinde, ilk mağaza görüntüsünün dolu dolu olmasını istersiniz. Kim istemez ki!


Ancak kaliteli çalışmaları oluşturmanın fazlaca zaman aldığını hepimiz biliyoruz.

Hatta, eğer gerçekten sürecin devamında ''önder Girişimci Öğretmen mağazalardan'' biri olmayı hedefliyorsanız, özgün içerikler oluşturmak için harcayacağınız zamanın, mağazanız ile ilgili diğer işlerden çok daha fazla zaman alacağını şimdiden kabullenmiş olmanız gerekir.

Pazarlama işlemlerine geçmek aslında kolay olanıdır. Hedefinize ulaşmanın pek çok yolu mevcuttur. Ancak öncelikle ortada özgüne kaliteli, işlevsel ürünlerinizin olması gerekir!


İnanın bize, her şey aslında tamamen üretmeye, sıkı araştırmaya & ve sık sık uygulamaya bağlıdır!





Mağaza kitlenizi arttırmak için ürün başlıklarınızı etkiyeyici seçmek, ürünlerinizi ayrıntılı açıklamak ve etkileyici ürün kapak fotoğrafları oluşturmak önemli.


Ürününüzün adını doğru seçerseniz, Girişimci Öğretmen platformu içerisinde arama motorunu kullanan mağaza ziyaretçilerinin ürününüzü çok daha hızlı ve kolay bulabilmesini sağlarsınız.


Ürününüzü mağazanıza yükledikten sonra, hesabınızdan çıkış yaparak site içerisinde var olan arama motorunda ilgili çalışmanızın tam olarak nerede sıralandığını kontrol edebilirsiniz. Eğer ürününüz arama sonuçlarının ilk sıralarında değilse, lütfen olumsuz düşünmeyin. Bir ''Alıcı Üye'' olarak düşünüp başlığınızda önemli anahtar kelimelere yer verebilirsiniz.


Ürününüze ''Ayıcık Temalı Sudoku Oyun Etkinliği'' adını vermekten kaçının.

Kimse arama çubuğuna ''Ayıcık Temalı'' anahtar sözcüklerini yazmaz.

Bunun yerine ''Sudoku Etkinliği - Ayıcık Temalı'' yazmanıza daha doğru sonuçları verecektir. Bu tarz küçük değişiklikler, büyük fark yaratacaktır.



Ayrıntılı bir ürün açıklaması ve etkileyici bir önizleme sizi diğer mağaza sahiplerinden ayıracaktır.



Ürününüzün uygun olduğu sınıf düzeylerini işaretlediğinizden emin olun. Ancak uygun olmayan sınıf düzeylerini işaretlemekten kaçınmalısınız.

Mağaza ziyaretçileriniz, ürünü indirdikten sonra ilgili düzeye uygun olmadığını fark ettiği an, güveni zedelenir.

Bu kişiler ile uzun vadeli bir güven bağı kurmak önceliğiniz olmalı.


Ürün pazarlamanızda verimli hamleler yapın.


Çoğu öğretmen gibi sizinde kendi ders planınıza uymanız gereken zaman dilimleriniz ve bir özel hayatınız var. Bir sosyal medya gururu olmak ve ürünlerinizin çevrimiçi satışlarını devamlı olarak sürdürebilmek için her zaman vaktiniz olmayabilir.

Bu gibi durumlarda özellikle ''doğrudan satışa yönlendirmeler yapan'' pazarlama türlerini kullanın. Bir Pinterest hesabı ve etkin bir blog sayfası kullanıyor olmak, bir Girişimci Öğretmen mağaza sahibinin vazgeçilmezleri arasındadır.


Bir çok mağaza sahibi, Instagram, Facebook, Snapchat, Twitter gibi sosyal mecraları birer pazarlama aracı olarak kullanıyor ve burada zaman harcıyor.


Bu tarz sosyal mecralar, doğrudan satışa öncülük etmek yerine, başkaları ile bağlantı kurmak ve bir takip sirkülasyonu oluşturmak için daha çok tercih ediliyor.


Bu nedenle, eğer mağazanız için sınırlı bir süreniz varsa, iyi ve zengin pinler oluşturun ve Girişimci Öğretmen mağaza trafiğiniz artmaya başladığı an bir blog sayfası açarak, ürününüzü detaylı ve zengin görseller ile en doğru biçimde aktarmaya çalışın.



Girişimci Öğretmen mağazanıza sürekli ''Yeni Ürünler'' yüklemek aslında ücretsiz bir pazarlama şeklidir. Bunun nedeni, mağazanızı takip eden her ''Alıcı Üye'' yeni ürün güncellemelerinizden e posta aracalığı ile haberdar ediliyor olmasıdır.


Son önerilerimiz


Aşağıda yer verdiğimiz tabloda, mağazanızın birinci ve ikinci dönüm noktasında ulaşmanız için çeşitli stratejilere verebileceğiniz bağıl oranlara yer verdik.




271 görüntüleme
This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now